Testy A/B

Testy A/B porównują dwie różne wersje czegoś – np. strony internetowej lub kampanii – w celu ustalenia, która jest skuteczniejsza.

Testy A/B witryny internetowej (tj. „testy podzielone”) losowo przekierowują część użytkowników witryny do wersji testowej witryny (zwykle wersji B), a resztę użytkowników witryny odsyłają do witryny oryginalnej (wersja A). Następnie możesz zbierać dane dotyczące wybranych wskaźników, takich jak współczynnik konwersji czy czas przebywania użytkowników na stronie, aby porównać skuteczność. 

Możesz na przykład sprawdzić, jak kolor, rozmiar, umiejscowienie lub sformułowanie przycisku wezwania do działania (CTA) wpływa na współczynnik klikalności. Możesz przeprowadzić serię testów A/B z różnymi wersjami CTA i porównać wyniki.

Testy A/B nie dotyczą tylko witryn internetowych: możesz za ich pomocą przetestować 2 wersje kampanii e-mailowej lub 2 wzorce nawigacji w aplikacji lub witrynie mobilnej .

Do testowania witryny Webflow można używać szeregu narzędzi. Wiele ogólnych narzędzi do analityki witryn internetowych zawiera funkcję testów A/B. Można jednak skorzystać z dedykowanego narzędzia do testów A/B, które często zawiera zaawansowane funkcje, takie jak mapy cieplne i nagrania rzeczywistego zachowania użytkowników. 

Sprawdź także:

Należymy do IT AGENCJA

Uwaga! Korzystamy z ciasteczek „Cookies”! Jeśli Ci to nie odpowiada, opuść naszą stronę.

POLECAMY:
  • Klimatyzacja Kraków
  • Wentylacja Krakówrekuperacja Kraków
Wszystkie prawa zastrzeżone  ©WDesign 2024
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram