Harmonogram projektu Twojej strony internetowej zależy od złożoności i wielkości Twojego projektu. Liczba koncepcji projektowych, liczba układów i stron, funkcjonalność witryny i stopień dostosowania — wszystko to ma wpływ na terminowość dostawy. Zwykle prostą stronę internetową jesteśmy w stanie stworzyć w 2-6 tygodni. Witryna marketingowa zawierająca od 30 do 50 stron może zająć do 1-2 miesięcy; złożona niestandardowa strona internetowa i baza danych lub platforma e-commerce może zająć więcej czasu. Na wczesnym etapie procesu otrzymasz harmonogram realizacji projektu w oparciu o zakres prac.
Tak. Inwestowanie w witrynę, która nie generuje oczekiwanego ruchu, jest rozczarowujące.
Jeśli to jakieś pocieszenie, nie jesteś sam. Jeśli Twoja witryna nie została zbudowana tak, aby była „ przyjazna dla wyszukiwarek” lub jeśli Twoja firma działa w bardzo konkurencyjnej niszy, będziesz potrzebować pomocy. Istnieje wiele sposobów na zwiększenie widoczności bieżącej witryny dla wyszukiwarek i innych obszarów sieci. Tworzymy i weryfikujemy strony internetowe z myślą o wyszukiwarkach, stosując praktyki projektowe i programistyczne zgodne z wytycznymi wyszukiwarek. Reguły i algorytmy wyszukiwarek zmieniają się z czasem, dlatego ważne jest, aby okresowo oceniać witrynę i upewniać się, że jest aktualna i zgodna z najnowszymi zasadami.
Możemy przyjrzeć się i zarekomendować sposoby na poprawę Twoich rankingów.
Projektujemy i tworzymy strony internetowe wyłącznie w technologii responsywnej, co oznacza, że ekran automatycznie dostosowuje się do każdego rozmiaru urządzenia. Twoja strona będzie dostosowana do urządzeń mobilnych i będzie działać również na dużym ekranie komputera.
To chyba najczęściej zadawane pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej.
Nasza odpowiedź na to pytanie nie jest prosta.
To tak, jakby zapytać „Ile kosztuje dom?”
Wszyscy rozumiemy, że koszt domu zależy od wielkości, lokalizacji, użytych materiałów, stopnia dostosowania, złożoności projektów, poziomu i liczby potrzebnych zasobów oraz innych czynników.
To samo dotyczy czynników wpływających na wycenę projektu projektowania stron internetowych.
Niektóre elementy, które wpływają na koszt witryny, obejmują:
Marketing & Consulting: Stopień, w jakim potrzebujesz pomocy w zakresie marketingu, brandingu i zarządzania projektem.
Projekt: poziom projektanta, liczba koncepcji, liczba układów, których będziesz potrzebować, Twoje potrzeby dotyczące interfejsu użytkownika i UX (złożoność interfejsu użytkownika), czy masz już ustalony branding i styl itp.
Technologia: Złożoność elementów funkcjonalnych zawartych na stronie internetowej (takich jak narzędzia, e-commerce, menedżer zdarzeń, niestandardowe funkcje bazy danych, formularze, automatyzacja i funkcje dynamiczne), liczba i złożoność projektów i układów do wdrożenia, strony trzecie integracje lub interfejsy API, złożoność i dostosowanie zarządzania treścią itp.
SEO: liczba stron do optymalizacji, konkurencyjność niszy branżowej, zakres usług SEO na miejscu lub poza nim itp.