18 sie, 2022
admin2023

7 powodów, dla których Twoja witryna powinna być na bieżąco aktualizowana i poddana konserwacji

Na dzisiejszym szybko zmieniającym się rynku posiadanie strony internetowej stało się bardziej koniecznością niż luksusem. Witryna internetowa prezentuje firmę potencjalnym klientom i stanowi podstawę obecności marki w Internecie. Jednak, podobnie jak maszyna z wieloma ruchomymi częściami, strona internetowa wymaga regularnej konserwacji w celu zapewnienia optymalnej wydajności i bezpieczeństwa.

Dlaczego Twoja witryna powinna być na bieżąco konserwowana

Spis treści

Oto dlaczego ważne jest, aby Twoi klienci regularnie konserwowali swoje witryny, aby jak najlepiej wykorzystać ich funkcjonalność i funkcje projektowe.

1. Bezproblemowe wrażenia użytkownika

Utrzymanie aktualności strony internetowej i wolnej od błędów ma kluczowe znaczenie dla pozytywnego doświadczenia użytkownika. Strony internetowe stają się coraz bardziej złożone, a oczekiwania użytkowników rosną. Utrzymywanie aktualnej strony internetowej pomoże Twoim klientom utrzymać zaangażowanie i zadowolenie użytkowników. To ostatnie ma kluczowe znaczenie dla wizyt u klientów i pozytywnych rekomendacji ustnych.

Publikowanie nowych, popularnych treści i regularne aktualizowanie produktów sprawi, że marki Twoich klientów będą w centrum uwagi, a odwiedzający ich witrynę zawsze będą ciekawi czegoś nowego. Doskonałym przykładem czegoś takiego jest Mashable : są dobrze znane z regularnego publikowania treści informacyjnych, w wyniku czego mają ponad 10 milionów odwiedzających miesięcznie. Jeśli Twoi klienci szukają sposobów na przekształcenie odwiedzających w lojalnych klientów, regularna konserwacja witryny jest niezbędnym czynnikiem do rozważenia!

2. Utrzymuj pewność i zaufanie klientów

Ponieważ projektowanie stron internetowych jest często jednym z pierwszych wrażeń, jakie klienci mają dla każdej firmy, źle utrzymana strona internetowa może zaszkodzić reputacji klienta. Zoptymalizowana witryna poprawia również wrażenia klientów i generuje większy ruch. Dobrze utrzymana strona internetowa może służyć jako wizualna reprezentacja wartości firmy klienta i jest świetnym płótnem do pozycjonowania jego marki przed potencjalnymi klientami. Możesz również użyć narzędzi do monitorowania dostępności, aby śledzić awarie witryny i upewnić się, że witryna Twojego klienta jest zawsze dostępna dla odwiedzających.

3. Zmniejszone ryzyko błędów

Gdy Twój klient tworzy nową witrynę, na początku często pojawia się co najmniej kilka błędów w witrynie. Typowe błędy to brakujące obrazy, uszkodzone linki i niekompletne informacje. Tego typu błędy mogą sprawić, że ich strona internetowa będzie wyglądać nieprofesjonalnie i niechlujnie.

Dzięki regularnej konserwacji ze strony doświadczonego projektanta stron internetowych lub zespołu programistycznego, takiego jak Ty, Twoi klienci mogą utrzymywać bezbłędną witrynę i zapobiegać występowaniu poważnych problemów związanych z bezpieczeństwem w ich witrynach.

4. Poprawiona wydajność wyszukiwarki

Jeśli witryna nie jest regularnie konserwowana, będzie mniej prawdopodobne, że pojawi się na górze wyników wyszukiwania klientom szukającym określonego produktu lub usługi. Gdy witryna Twojego klienta znajduje się na drugiej stronie lub dalej w wynikach wyszukiwania, może to oznaczać, że odwiedzający w ogóle nie znajdują jego firmy, co przekłada się na utratę sprzedaży.

Najważniejsze: doradź swoim klientom, aby unikali ignorowania drobnych problemów z ich witryną, ponieważ może to prowadzić do znacznych strat finansowych.

Prowadzenie bloga to świetny sposób na utrzymywanie kontaktu z klientami, a regularne publikowanie nowych treści pokazuje Google, że witryna Twojego klienta zawiera istotne informacje do udostępnienia. Prowadzi to również do większej liczby odwiedzających i większej liczby potencjalnych klientów. Blogi mogą pomóc Twoim klientom zwiększyć ruch i zaangażowanie odwiedzających.

5. Wzmocnij reputację w sieci

Skuteczna strategia SEO ma kluczowe znaczenie dla rozwoju witryn i firm Twoich klientów. Dodatkowo, jeśli Twoi klienci regularnie inwestują w dobre treści i nie pozwalają im marnować, zapewni to ciągłą optymalizację ich witryn pod kątem wyszukiwarek.

Załóżmy na przykład, że radzisz klientowi regularnie publikować nowe artykuły o odpowiednich treściach w swojej niszy i aktualizować stare. W takim przypadku zawartość witryny będzie zawierać aktualne, istotne fakty, gdy klienci przeprowadzają wyszukiwania związane z tymi tematami. Możesz również zalecić włączenie różnych rodzajów treści, takich jak blogi, filmy i infografiki; udostępniaj je na platformach społecznościowych, aby utrzymać zaangażowanie odwiedzających.

6. Poprawiona szybkość strony internetowej

Nikt nie lubi czekać, aż strona się załaduje. Nawet jeśli Twój klient ma w swojej witrynie jakieś znakomite informacje lub produkty, długi czas wczytywania strony może sprawić, że odwiedzający porzucą koszyk, zanim jeszcze się załaduje. Aby przyspieszyć działanie ich witryny, ważne jest, aby określić, jakie problemy powodują jej spowolnienie.

Na wydajność witryny wpływa wiele czynników, w tym rozmiar pliku, czas odpowiedzi serwera WWW, zapytania do bazy danych na sekundę, łączna liczba żądań na sekundę i wiele innych. Na szczęście możesz zrobić wiele rzeczy, aby zoptymalizować wydajność, na przykład zmniejszyć rozmiary obrazów, minimalizować skrypty i łączyć pliki CSS. Ten ciągły proces jest istotną częścią utrzymania Twoich klientów.

Optymalizując swoją witrynę, w tym aktualizując instalację oprogramowania oraz usuwając obrazy i pliki multimedialne, Twoi klienci mogą zapewnić użytkownikom szybki dostęp do ich witryny. I odwrotnie, powolne strony internetowe mogą sprawić, że Twoi klienci będą wyglądać nieprofesjonalnie i będą kosztować ich utratę konwersji.

7. Zwiększone bezpieczeństwo witryny

Regularne utrzymywanie witryn internetowych pomaga zapobiegać lukom w zabezpieczeniach, chroniąc witryny przed możliwymi próbami włamania i nieautoryzowanym dostępem.

Większość klientów ma trudności z poświęceniem czasu i zasobów na regularną konserwację swoich witryn internetowych. Ważne jest, aby uświadomić im, jak ważna jest rutynowa konserwacja, aby zapewnić optymalne bezpieczeństwo witryny.

Poniższe wskazówki mogą pomóc Twoim klientom chronić ich witryny :

  • Ustawiaj silne hasła — często je zmieniaj — używaj różnych haseł dla każdej platformy;
  • Aktualizuj oprogramowanie, aby być na bieżąco z najnowszymi funkcjami — sprawdzaj aktualizacje co tydzień lub co miesiąc;
  • Sprawdź wszystkie strony i funkcje oraz załataj otwarte dziury lub zaktualizuj stare wtyczki.

Wniosek

Utrzymanie strony internetowej jest integralną częścią utrzymania sprawnego działania i świetnego wyglądu stron internetowych. Ochrona witryn internetowych klientów przed zagrożeniami bezpieczeństwa jest niezbędna, aby zapewnić użytkownikom pozytywne wrażenia podczas odwiedzania ich witryny.

Jeśli Twoi klienci nie wykonują obecnie regularnej konserwacji witryny, zdecydowanie zalecamy przekonanie ich do jak najszybszego rozpoczęcia. Pomoże to nie tylko w utrzymaniu świetnego wyglądu ich witryny, ale także pomoże zapewnić prawidłowe i bezpieczne działanie witryny. Czy Twoi klienci zaniedbują swoją stronę internetową w zakresie bieżącej konserwacji? Jeśli tak, nadszedł czas, aby naprawić ten błąd i pomóc im rozpocząć regularny harmonogram konserwacji.

Przeczytaj także:

Współpracujemy z CODEXO

Uwaga! Korzystamy z ciasteczek „Cookies”! Jeśli Ci to nie odpowiada, opuść naszą stronę.

Wszystkie prawa zastrzeżone  ©WDesign 2024
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram