Strona internetowa to podstawowa wizytówka naszej firmy w Internecie. Wielu z Klientów pyta: ile to kosztuje? A my odpowiadamy: to zależy. Każda ze stron www jest inna, a więc należy w nią zainwestować odmienną ilość środków i poświęconego czasu. Jak to jest więc z tymi cenami?
Przypomnijmy, że strony internetowe, które realizujemy to min.:
Cena strony internetowej zależy od bardzo wielu czynników. Chodzi przede wszystkim o to, jak długi czas zajmie nam stworzenie strony www. W tym momencie bardzo duże znaczenie ma to, jaką stronę www mamy wykonać. Wiadomo, że firmowa wizytówka One Page będzie wymagała włożenia o wiele mniej pracy niż np. sklep internetowy. Pamiętajmy, że każdy dodatkowy moduł programistyczny i konkretna funkcjonalność, będzie wymagała dodatkowego czasu i środków. W przypadku sklepu internetowego będą to oczywiście takie funkcjonalności jak integracja z kurierami, z bramkami płatniczymi. Dla restauracji, ważny pewnie będzie moduł zamówień online czy rezerwacji stolików, u lekarzy, salonów fryzjerskich czy kosmetycznych – ważne będzie zamówienie wizyty bez konieczności wykonywania połączenia telefonicznego.
Juk już wspomnieliśmy, każdy z tych szczegółów, będzie docelowo miał wpływ na ostateczną cenę usługi. Tak więc tylko dokładne wskazanie potrzeb i funkcjonalności, które mają znaleźć się na Państwa www, pozwoli na dokładne określenie ceny całej usługi.
To wszystko kwestia związana z ilością godzin potrzebnych na prace programistyczne, które mają zmierzać do otrzymania jak najbardziej efektownego i funkcjonalnego serwisu www. W szczególności mowa tu o dedykowanych, przeznaczonych do indywidualnych potrzeb modułach, które wymagają napisania ich od A do Z. Strony, które wymagają tego typu działań, są z tego względu najdroższe, jednak ich unikalność również jest wysoka.
Najważniejsze dla każdego projektanta stron www jest to, aby od początku wiedzieć jakie są oczekiwania Klienta i na jakie kwestie zwracać szczególną uwagę. Ostateczny projekt strony internetowej powinien uwzględniać zarówno oczekiwania Zleceniającego, jak i wiedzę i umiejętności Zleceniobiorcy, które w synergii powinny dać projekt zarówno trafiający bezpośrednio do skrupulatnie dobranych odwiedzających, jak i robiący wrażenie na ogóle.