12 paź, 2022
admin2023

Jak sprawić, by Internet stał się Twoją przewagą konkurencyjną?

Jak sprawić, by internet stał się przewagą konkurencyjną Twojej organizacji? Z tym pytaniem często Klienci trafiają do naszej firmy. Oczywiście to temat na długie rozważania. Przybliżymy się go jednak nieco przybliżyć w poniższym artykule.

Spis treści

Przewaga konkurencyjna w biznesie ma wiele postaci, a Twoja firma prawdopodobnie zastosowała szereg taktyk, aby zapewnić sobie kilka z nich.

Twoja firma mogła wypracować przewagę pierwszego gracza; pokonała konkurentów ceną, funkcjami lub usługą; może też czerpać korzyści z silnej reputacji marki zbudowanej przez lata dziedzictwa.

Ponieważ coraz więcej firm migruje do Internetu, tym samym staje się globalnymi, a międzynarodowy biznes i handel stają się normą, a zapewnienie klientom autentycznych, dwukierunkowych doświadczeń staje się koniecznością biznesową.

Klienci nie będą już tolerować wolnych stron internetowych. W ciągu kilku sekund witryny są porzucane, a konkurenci zdobywają lojalność biznesową i markową. Marki są przedłużeniem tożsamości jednostki.

Wiedza o tym, jak dobrze Twoi klienci docierają do Ciebie przez Internet, jest kluczowym elementem zarządzania doświadczeniem użytkownika końcowego oraz mierzenia i zarządzania szybkością, bezpieczeństwem, osiągalnością i dostępnością. To także klucz do pozyskania i utrzymania klientów w erze Internetu.

Poniższe kroki mają kluczowe znaczenie dla uzyskania przewagi konkurencyjnej Twojej organizacji w Internecie.

Monitoruj i kontroluj internet

Wiele firm obniżyło obecnie koszty, jednocześnie poprawiając elastyczność, niezawodność i skalę swojej infrastruktury internetowej dzięki wykorzystaniu usług w chmurze(otwiera się w nowej karcie)dostawcy, usługi dostarczania treści i hosting(otwiera się w nowej karcie)firm. To jest teraz standard. Niebo jest granicą ekspansji rynkowej, skróconego czasu wprowadzania na rynek i wzrostu przychodów. Nawet mniejsze firmy nadal używają stosunkowo zaawansowanych narzędzi do przepływu danych do zarządzania swoimi informacjami i łącznością w Internecie.

W sieci na całym świecie dochodzi do średnio 3000 przerw w dostępie do Internetu. Jednak ile z tych firm ma kompleksowy wgląd w szybkość i dostępność swoich informacji w Internecie? Ile firm rozumie, w jaki sposób opóźnienia, jakość, przerwy w działaniu lub przekierowania wpływają na dostęp klientów do ich ofert internetowych? Ile firm umieściło swoje marki w Internecie, a potem po prostu ma nadzieję na najlepsze?

I chociaż wiele z nich jest stosunkowo nieszkodliwych, poważne zakłócenia zdarzają się dość często. Tylko tego lata przyniosło wiele poważnych awarii i awarii sieci z Apple Music, ISP X, Amazon Web Services i Netflix.

Monitorowanie połączeń internetowych Twojej firmy to połowa sukcesu; posiadanie kontroli nad przekierowywaniem i unikaniem zakłóceń dla klientów to druga połowa, która daje kontrolę nad ograniczaniem tych zagrożeń, chroniąc sprzedaż i zaufanie klientów. Musimy jeszcze poprawić prędkość światła, gdy dane przemierzają kulę ziemską. Dlatego umieszczenie treści blisko użytkowników jest jedynym rozwiązaniem.

Zapewnij dostępność i osiągalność

Zapytaj: Jak wygląda wydajność połączenia wśród moich wybranych dostawców chmury?

Zdolność klientów do dostępu i pełnej wydajności na dowolnym pożądanym rynku nie może być lekceważona jako główny cel biznesowy. Pierwszym krokiem do uzyskania wysokiej dostępności i osiągalności jest poznanie stałego stanu wydajności Internetu w kluczowych regionach.

Aby określić dostępność, należy zadać ważne pytania. Czy moja usługa jest dostępna dla moich klientów? Czy moi partnerzy mogą połączyć się z moimi usługami? Jak wygląda wydajność połączenia wśród moich wybranych dostawców chmury? Czy moje sieci CDN spełniają moje potrzeby? Jakie i gdzie są moje pojedyncze punkty awarii?

Awarie usług z powodu problemów z dostępnością mogą być znaczące. Niedawna awaria chmury Google, która trwała prawie dwie godziny, była spowodowana wewnętrznym problemem z oprogramowaniem związanym z routingiem ruchu w sieci wirtualnej. Gdyby Twoja firma korzystała z jednej instancji w chmurze i nie monitorowałeś dostępności w całej sieci, wystąpiłaby ta awaria i wpłynęłaby to na Twoją dostępność.

Dostępność w podobny sposób wpływa na możliwość dostępu klientów do Twojej witryny i usług. Jak bardzo jesteś dostępny na rynkach docelowych na całym świecie? Ponownie, w przypadkach, gdy firma korzysta z pojedynczej instancji w chmurze, przestój lub awaria będą miały negatywny wpływ na osiągalność – i jeśli Twoja firma nie monitoruje Twojej osiągalności i łagodzenia skutków awarii, jesteś otwarty na zakłócenia i nie masz zbyt wielu możliwości przekierowywania w przypadku zdarzenia zakłócającego.

W przypadku naszej awarii inteligentne strategie dostępności i osiągalności zapewnią Twojej firmie przewagę nad osłabioną konkurencją, zapewniając wrażenia użytkownika końcowego, których oczekują Twoi klienci, zwiększając sprzedaż i budując lojalność wobec marki.

Zoptymalizuj wydajność

Wszyscy doświadczyliśmy frustracji związanej z powolnym ładowaniem strony — jak często po prostu odchodzisz, zamiast czekać?

Powolne usługi są tak samo złe jak przestoje. Globalne rozprzestrzenianie się szybkiego Internetu i przejście na mobilność oznacza, że ​​oczekiwania dotyczące wydajności są wyższe niż kiedykolwiek. Amazonka(otwiera się w nowej karcie)niedawno obliczyli, że spowolnienie ładowania strony o zaledwie jedną sekundę może kosztować ją 1,6 miliarda dolarów sprzedaży każdego roku. Nawet duży biznes internetowy może ponieść ogromne kary za braki w wydajności Internetu.

Większość firm inwestuje w narzędzia zwiększające wydajność, ale niewiele wychodzi poza swoje zapory sieciowe, aby zrozumieć, w jaki sposób Internet wpływa na każde połączenie klienta. Na przykład, skąd bierze się symboliczne 1-sekundowe opóźnienie Amazona? Najczęściej wynika to z wydajności Internetu. Co tak naprawdę oznacza zoptymalizowana wydajność? Krótko mówiąc, większa szybkość, elastyczność sieci oraz zdolność przewidywania i zapobiegania zakłóceniom wpływają na Twoją firmę.

Każda firma, która generuje przychody w Internecie, ma potencjał, by stać się firmą globalną i powinna rozważyć dostępne narzędzia, dzięki którym Internet stanie się przewagą konkurencyjną. Kierownicy IT, którzy odnieśli sukces, rozumieją, że można zaoszczędzić pieniądze, ograniczając ryzyko, ale także wykorzystując moc globalnej sieci do usprawniania wydajności i podejmowania decyzji dotyczących chmury, CDN i danych w oparciu o wydajność – lub jej brak – tych dostawców.

Wiedza to potęga. Monitoruj i kontroluj swoje zasoby internetowe, aby uzyskać informacje, których Twoja firma potrzebuje, aby Internet stał się Twoją przewagą konkurencyjną.

Przeczytaj także:

Współpracujemy z CODEXO

Uwaga! Korzystamy z ciasteczek „Cookies”! Jeśli Ci to nie odpowiada, opuść naszą stronę.

Wszystkie prawa zastrzeżone  ©WDesign 2024
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram