Dlaczego warto mieć swoją aplikację mobilną w Nowym Sączu?
W ciągu ostatniej dekady na całym świecie eksplodowało korzystanie z aplikacji mobilnych. Do końca 2020 r . na całym świecie było około 3,5 miliarda użytkowników smartfonów, a tylko w tym samym roku sprzedano około 1,4 miliarda smartfonów.W rezultacie w większości dużych firm i przedsiębiorstw wzrasta zapotrzebowanie na aplikacje mobilne. Nie inaczej jest w Nowym Sączu.Oprócz dostarczania usług i towarów swoim klientom, właściciele firm używają również aplikacji do zwiększania zwrotu z inwestycji (ROI) na wiele sposobów.Od promocji marki po zdobywanie informacji o bazie klientów, praktycznie nie ma ograniczeń co do użyteczności, jaką możesz z nich uzyskać.Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile Twoja firma i konsumenci mogą zyskać dzięki korzystaniu z aplikacji mobilnej, przeczytaj naszą stronę do końca, lub zadzwoń o darmową konsultację.Sposoby wykorzystania aplikacji mobilnych w firmie w Nowym Sączu
Aby osiągnąć sukces podczas inwestowania w aplikację mobilną dla swojej firmy w Nowym Sączu, musisz zwrócić szczególną uwagę na swoje podejście.W zależności od potrzeb związanych z marką istnieje wiele sposobów na przejście na urządzenia mobilne.Chociaż głównym celem Twojej aplikacji jest interakcja z bazą klientów, cel interakcji często różni się w zależności od firmy.Oto niektóre z najpopularniejszych i najskuteczniejszych podejść (z przykładami), które zaobserwowaliśmy na rynku.Aplikacje do rozwiązywania zadań
Te aplikacje pomagają użytkownikom zdalnie i wygodnie wykonywać zadania lub korzystać z usług oferowanych przez Twoją firmę.Większość aplikacji mobilnych często zawiera rozwiązywanie zadań jako podstawowy element.Może to być narzędzie umożliwiające zdalnym pracownikom dostęp do baz danych klientów, aplikacja używana przez właścicieli samochodów do zdalnego sterowania swoimi samochodami, a nawet aplikacja do robienia zakupów.Aplikacje lojalnościowe
Aplikacje mobilne mogą być również świetnym sposobem na zwiększenie lojalności wśród Twoich klientów. Marki takie jak ASOS i Starbucks prowadzą programy lojalnościowe i oferują zachęty, aby nagradzać „dobrych klientów”.Dzięki temu klienci wracają do marki w zamian za te korzyści.Rozrywkowe aplikacje
Aplikacje nie zawsze są przeznaczone do samodzielnego wykonywania zadań.Zapewniając rozrywkę swoim użytkownikom za pomocą aplikacji marki, możesz również zatrzymać większość użytkowników, nawet bez oferowania bezpośrednich zachęt.Aplikacje do obsługi klienta i chatboty
Te aplikacje są zgodne z podstawowym modelem komunikacji. Służą jako pomost między pracownikami marki lub oprogramowaniem a użytkownikami w celu rozwiązywania problemów.Klienci mogą zgłaszać napotkane problemy i znajdować rozwiązania, a marki mogą powiadamiać użytkowników o aktualizacjach i nowych usługach.Aplikacje treści
Eksperci ds. usług również używają aplikacji mobilnych do udostępniania swoich treści w kontrolowanej przez siebie przestrzeni cyfrowej.