Odpowiedź na to pytanie nie jest ani krótka, ani łatwa. Przy odrobinie badań i przemyśleń możesz znaleźć setki powodów, ale istnieje kilka ogólnych stwierdzeń, które mogą pomóc Ci zrealizować Twoje potrzeby. Po pierwsze, strona internetowa może dotrzeć do milionów ludzi, którzy w innym przypadku mogliby nie być dostępni. Po drugie, klienci mogą przeglądać produkty, usługi lub cokolwiek, co chcesz udostępnić w zaciszu własnego domu. Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, są to sposoby na rozwój i zarabianie pieniędzy w sieci.
Gdy przyjmiesz gościa do swojej witryny, natychmiast dostrzeże on jakość Twoich usług lub produktów. Pierwsze wrażenie, jakie odniesie klient lub potencjalny klient, zależy od wyglądu Twojej witryny. Odwiedzający będzie zainteresowany i zapozna się z Twoją witryną, jeśli jest atrakcyjna i łatwa w nawigacji. Reklamujesz siebie i swoją firmę na całym świecie przez Internet i ważne jest, aby pokazać się z jak najlepszej strony.
Podczas gdy większość firm postrzega Internet jako okazję do zwiększenia sprzedaży poprzez tradycyjny e-commerce, niewiele osób zdaje sobie sprawę z możliwości zwiększenia wydajności i obniżenia kosztów. Umieszczanie procesów biznesowych, zwłaszcza tych wykonywanych codziennie, w Internecie jest możliwe dla wszystkich rodzajów przedsiębiorstw.